székhelyszolgáltatás lépései

székhelyszolgáltatás lépései

Ezt az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (Art.) egyik 2017-től hatályos változása adta. Az Art. 178. paragrafusába 25.a pontként bekerült egy új fogalom; a székhelyszolgáltató fogalma. Ennek értelmében: „székhelyszolgáltató, az a személy, vagy vállalkozás, aki, vagy amely üzletszerű gazdasági tevékenységként, az adózó megbízásából gondoskodik az adózó üzleti és hivatalos iratainak munkaidőben történő átvételéről, érkeztetéséről, megőrzéséről, rendelkezésre tartásáról. Ezen kívül a külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítéséről, így különösen a cég székhelyéhez és a cégiratokhoz kapcsolódó hatósági kényszerintézkedések tűréséről”. Ez azt jelenti, hogy többek között a székhelyszolgáltató legfontosabb teendői az ügyfél részére küldött hivatalos leveleket átveszi, annak tartalmáról pedig a legrövidebb időn belül értesítést küld. Továbbá, a hivatalos szerveket egy erre a célra kialakított irodában fogadja, és az ügyfél iratait bemutatja. A székhelyszolgáltatás további kedvező lehetőségeiért hívja a topcegalapitas.com weboldalon megadott telefonszámot!